Friday, April 08, 2005

Greasemonkey, mam dopiero teraz

Od dzisiaj używam wtyczki Greasemonkey do Firefoksa. Narzędzie jest wspaniałe. Dzięki niemu można pozbyć się określonych elementów strony przez automatyczne przestawienie wartości atrybutu visibility na none. Na przykład na stronach gazeta.pl zabronimy wyświetlać górnego i bocznego bannera, a także górnego i lewego boksa oraz linków na dole, pozostawiając widocznym jedynie treść artykułu.

Obecnie korzystam z czterech skryptów:
Lista pozostałych skryptów znajduje się tutaj.

Szkoda, że dopiero od dzisiaj na to wpadłem.



3 Comments:

At 12:45 AM, April 22, 2005, Anonymous Anonymous said...

This comment has been removed by a blog administrator.

 
At 7:49 AM, April 22, 2005, Blogger Michal said...

Cenzuralnie, proszę!

 
At 9:51 AM, April 22, 2005, Anonymous Anonymous said...

A gdzie wolność słowa? Zachowałeś się jak cenzura PRLu Michale. Poza tym słowo, którego użyłem a nie przytocze go bo mi znowu skasujesz wpis, wcale nie jest niecenzuralne. Wiem, bo używa go nawet moja mama :-)

pozdrawiam

 

Post a Comment

<< Home